عشق ونفرت...

 

 
 Böylesine bir sevdayı            یه عشق این چنینی رو
Sen ellerde bulamazsın        تو هیچ جا نمی تونی پیدا کنی

Mevla'm seni bana yazmış  خداوند تو رو واسه خاطرمن آفریده
Başkasının olamazsın           نمی تونی مال دیگری بشی
Sen umudum sabahımsın      تو امید فرداهای من هستی
Sen en temiz günahımsın      تو پاک ترین گناه من هستی
Alın yazım, dualarım      سرنوشت من، استجابت دعاهای من
Helalimsin ah!!!                              تو حلال منی
Seni sevdim seveli seveli    تو را دوست دارم، اونجوری که باید
Seni gördüm göreli göreli   تو رو می بینم، اونجوری که باید
Seni bildim bileli bileli        تو را درکت می کنم، اونجوری کهباید
Herşeyim sensin sensin        تو همه چیز من هستی
Tek günahım sevmek sevmek تنها گناه من دوست داشتن است
Senin için ölmek                      به خاطر تو فدا شدن است
Seninim ben emret                  من مال تو هستم امر کن
Herşeyim sensin sensin           تو همه چیز من هستی
 
 

نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت0:20---3 آبان 1391
سلام خوبی خوشحال میشم به وبلاک من سری بزنی نظر یادت نره وبت شما خوبه اگه منو لینک کنید منون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,ساعت19:17توسط zahra | |