ماهی

عشق ونفرت...

من یک اذر ماهی ام...

همون دیوونه ای که هق هق همرو با جون و دل گوش میده

 

 

 

اما بغضای خودش زیر بالش میترکه ...

همونی که همه فکر میکنن سخته ، سنگه

اما با کوچک ترین تلنگر میشکنه

همونی که مواظب کسی ناراحت نشه

اما همه ناراحتش میکنن

همونی که تکیه گاه خوبیه

اما واسش تکیه گاهی نیست

همونی که کلی حرف داره اما همیشه ساکته

من زاده " اذر ماهم " ...

اگر مرا میخواهی باید با "غرورم" بخواهی ...

اگر مرا میخواهی باید با "پیچیدگی ام" بخواهی ...

اگر مرا میخواهی باید با "صراحتم" بخواهی ...

من با بقیه متفاوتم

نمیتوانم مثل سایرین باشم

قانعم ، تودارم ، عاشق زندگی و عزیزانم هستم

تو را با تمام دنیا عوض نمیکنم

انکه درون من خفته است "عشق" است ...

عشقی که دیگر هیچ جای دنیا نمی توانی انرا بیابی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:,ساعت19:2توسط zahra | |