کجا بودی وقتی برات شکستم؟؟؟

عشق ونفرت...

 

کجا بودی وقتی برات شکستم
یخ زده بود شاخه ی گل تو دستم

کجا بودی وقتی غریبی ودرد
داشت منه تنهارو دیوونه میکرد
کجا بودی وقتی که ازپنجره
میپرسیدم این چندمین عابره
کجا بودی وقتی تورو میخواستم
که دستات آروم بشینه تو دستم
کجا بودی وقتی که گریه کردم
ازتو به آسمون گلایه کردم
کجابودی وقتی کنارعکسات
شبا نشستم به هوای چشمات
کجا بودی تولحظه ی نیازم
وقتی میخواستم دنیامو بسازم
کجابودی ببینی من میسوزم
عین چشات سیاهه رنگ روزم
کجا بودی تشنه ی چشمات بودم
نبودی من عاشق دنیات بودم
کجابودی وقتی دیوونه ت بودم
وقتی که بیقرار شونه ت بودم
کجا بودی وقتی چشام به در بود
ترانه هام شکایت سفربود
نبودی پیش منه بی ستاره
ترک میخورد دلم بایک اشاره
کجابودی وقتیکه مینوشتم
ترانه هام همه ماله فرشتم
کجا بودی وقتی که پر پرشدم
سوختم و ازغمت خاکسترشدم
کجابودی ببینی فصل بهار
همه میگفتن تومنو گذاشتی کنار
سرزنشای مردم رو شنیدم
هرچی که باورت نمیشه دیدم
کنایه هاشونو به جون خریدم
نبود ستاره ام شبا گریه چیدم
کجا بودی وقتی بهم خندیدن
ردشدن وهمدیگه رو بوسیدن
کجابودی ببینی خستگیمو
آب شدن شمعای زندگیمو
************
همه سراغ تورو میگرفتن

زیر لبی یه چیزایی میگفتن
می خندیدن اما تنم میلرزید
کجا بودی وقتی چشام میترسید
کجا بودی وقتی سحر نداشتم
سیاهی بود از تو خبر نداشتم
کجا بودی وقتی که اشکام می ریخت
خون جای گریه از توی چشمام می ریخت
کجا بودی وقتی باید می موندی
غصه مو از لحن صدام می خوندی
کجا بودی نگام به در سفید شد
هر کی به جز من از تو نا امید شد
کجا بودی وقتی دعای داغم
میزد به سقف کوچیک اتاقم
کجا بودی وقتی صدات میکردم
به آسمون رسید صدای دردم
کجا بودی من از خودم گذشتم
هر جا بگی رو دنبال تو گشتم
کجا بودی ببینی آبروم مرد
اما به خاطر چشات قسم خورد
خنده واسه همیشه از لبام رفت
رسیدن از مرمر رویاهام رفت
کوچه ی انتظار رسید به بن بست
دلم میگفت اون سر وعده هاش هست
کجا بودی که از نفس افتادم
روزی یه بار زنده شدم جون دادم
وقتی که این بازیا رو می کردی
من میدونستم داری بر میگردی
پاهای خسته تو بذار رو چشمام
بگو که دیگه نمی ذاری تنهام
بگو هنوز دوستم داری با منی
بگو محاله قلبمو بشکنی
کجا بودی ببینی بی ستاره ام
ببینی جز تو کسی رو ندارم
غم نبودنت مثل آتیشه
تو این دو خط ترانه جا نمیشه
 
دوستای گلم نظر از یاد نرود..............


نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت10:19---28 مرداد 1391
~~~~~(الله)~~~~~
گردنتو بیار جلو میخوام بندازم گردنت تا همیشه نگهدارت باشه.



fatemeh
ساعت12:16---27 مرداد 1391
salam zahra jon veb khoshmeli dari.ba me ham sar bezan montazeram.boos.booos.rasti man shoma ro link kardam..

نقیب الله
ساعت11:32---23 مرداد 1391
سلام دوست عزیز ! خسته نباشید. بسیار وبلاگ جالب داری خوشم آمد. راستش من میخواستم با وبلاگ زیبای شما تبادل لینک داشته باشم . شما مرا بنام (دنیایی تکنالوژِی) و به آدرس http://naqibullahdownload.lxb.ir لینک کنید و بعدش به من در بخش نظر خبر دهید که من شما لینک کنم . و یا شما میتوانید که از تبادل لینک هوشمند در وبلاگ من استفاده کنید . اگر لینک ما در وبلاگ شما موجود باشد. لینک شما به قسم اتومات در وبلاگ ما قرار میگیرد .تشکر موفق باشید. من منتظر شما هستم [گل][گل]

مهدی
ساعت22:57---21 مرداد 1391
ممنونم اومدی مرسی نظر دادی بازم بهم سر بزن من لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,ساعت18:7توسط zahra | |