خدا...

عشق ونفرت...

 

 

خداجونم کجایی؟ 

 
 
 

الو سلام منزل خداست؟
این منم مزاحمی که آشناست
هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است
ولی هنوز پشت خط ، در انتظار یک صداست .
شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد ،
حساب بنده هایتان جداست؟ الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد.
خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟
چرا صدایتان نمی رسد کمی بلند تر ، صدای من چطور؟
خوب و صاف و واضح و رساست؟
اگر اجازه می دهید برایتان درد و دل کنم شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست

 
 
 
خدا جون خیلی دوست دارم...


نظرات شما عزیزان:

کامی...کرامت
ساعت21:16---20 شهريور 1391
شماهم که پشت خط خداموندید.: -))

م ی ن ا
ساعت0:11---19 مرداد 1391
عزیز شما هم وب قشنگی دارین مطالب بروز از سریال های ز یبای کره [017:] با ما باشید

mahtab
ساعت11:46---16 مرداد 1391
salaaaaaaaaaaaaaaaaaam vebe kheyli khoshmeli dari aziiiizam


khoshhal misham pishe manam biay va nazeret ro begi, montazeratam boooooosپاسخ:مرسي دوست عزيز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,ساعت21:53توسط zahra | |