جدایی...

عشق ونفرت...

 

چقدر سخته کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر بده که کسی تورودوست داشته باشه واینونتونه بهت بگه .چقدر سخته توچشای کسی که تمام عشقت روازت دزدید وبجاش یه زخم همیشگی روقلبت هدیه دادزل بزنی وبجای اینکه ازش نفرت داشته باشی حس کنی که هنوزم دوسش داری.چقدر سخته دلت بخواد سرتو بازبه دیواری تکیه بدی که یک بار زیر آوار غرورش همه ی وجودت له شده.چقدر سخته توخیالت ساعتهاباهاش حرف بزنی اماوقتی دیدیش هیچ چیزی بجز سلام نتونی بگی .چقدر سخته وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه امامجبور بشی بخندی تانفهمه که هنوزدوسش داری.چقدرسخته گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی وهزار بار خودتو بشکنی واونوقت آروم زیرلب بگی:   گل من باغچه ی نو مبارک!!
 


نظرات شما عزیزان:

م ی ن ا
ساعت11:57---16 مرداد 1391
سلام من با اجازه لینکت کردم اهنگم قشنگه

باران
ساعت11:47---8 مرداد 1391
سلام زهرا جون!
این پستت قشنگه خوندمش!
راستی
غیر از این وبم که لینک کردی برام یه وب جدید هم با موضوع عشق درست کردم اونجا هم لینکت کردم.
آدرسشو بهت میدم یه سری بزن اگه شد لینکم هم بکن.

http://lovelyaloof.loxblog.com/
قربونت برم
باران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,ساعت10:22توسط zahra | |