اگه تنهایی بخوان!!!!

عشق ونفرت...

ماهميشه يكي رو داريم كه فراموشش كرديم

زانوهامو بغل کرده بودمو نشته بودم کنار دیوار

دیدم یه سایه افتاد روم

سرم رو آوردم بالا

نگاه کرد تو چشمام، از خجالت آب شدم

تمام صورتم عرق شرمندگی پر کرد

گفت:تنهایی

گفتم:آره

گفت:دوستات کوشن؟

گفتم: همشون گذاشتن رفتن

گفت: تو که می گفتی بهترین هستن!

گفتم:اشتباه کردم

گفت: منو واسه اونا تنها گذاشتی

گفتم:نه

گفت:اگه نه،پس چرا یاد من نبودی؟

گفتم:بودم

گفت:اگه بودی،پس چرا اسمم رو نبردی ؟

گفتم:بردم، همین الان بردم

گفت:آره،الان که تنهایی،وقت سختی

-حرفی واسه جواب نداشتم

-سرمو انداختم پایین-گفتم:آره

گفتم:تو رفاقتت کم آوردم،منو بخش

گفت:ببخشم؟

گفتم:اینقدر ناراحتی که نمی بخشی منو؟ حق داری

گفت:نه! ازت ناراحت نبودم! چیو باید می بخشیدم؟

تو عزیز ترینی واسم،تو تنهام گذاشتی اما تنهات نذاشته بودمو نمی ذارم

گفتم:فقط شرمندتم

گفت:حالا چرا تنها نشستی؟

گفتم:آخه تنهام

گفت:پس من چی رفیق؟

من که گفتم فقط کافیه صدا بزنی منو تا بیام پیشت

من که گفتم داری منو به خاطر کسایی تنها می ذاری که تنهات می ذارن

اما هر موقع تنها شدی غصه نخور،فقط کافیه صدا بزنی منو

من همیشه دوست دارم،حتی اگه منو تنها بزاری،

همیشه مواظبت بودم،تو با اونا خوش بودی،منو فراموش کردی تو این خوشی

اما من مواظبت بودم،آخه رفیقتم،دوست دارم

دیگه طاقت نیاوردم،بغض کردمو خودمو اینداختم بغلت،زار زدم،گفتم غلط کردم

گفتم شرمنده ام،گفتم دوست دارم،گفتم دستمو رها نکن که تو خودم گم بشم

گفتم دوست دارم

گفتم: داد می زنم تو بهترین رفیقیییییییییییییییی

بغلت کردم گفتم:تو بن بست رفیقی

یک کلام،خدا تو بهترینی

 



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت14:05---1 مرداد 1391

تمام آرزوی من برایت این است…
(تنها نشوی)...
مرسی خیلی خیلی زیبا بود...


farzan
ساعت13:00---1 مرداد 1391
ســــلام گلم خیلی وبلاگ تــــــوپــــی داری برات آرزوی موفقیت میکنم
اگه با تبادل لینک موافقت کردی این ادرس وبلاگ من هستش خبرم کن
manoshomaha.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت12:13توسط zahra | |