مدرسان شریف

عشق ونفرت...

زنگ زدم مدرسان شریف گفت:بله بفرمایید!

گفتم:مدرسان شریف گفت: بله درسته امرتون؟

گفتم:مدرسان شریف گفت:مسخره کردید؟

گفتم : مدرسان شریف گفت:دیگه مزاحم نشید!

گفتم:مدرسان شریف گفت : چی؟

گفتم:مدرسان شریف گفت:کی؟

گفتم:مدرسان شریف گفت : کجا؟

گفتم:مدرسان شریف...تلفن 29 دوتا شیش!

کصافط قطع کرد خودشون از همه بی جنبه ترن!مسخره ها... 



نظرات شما عزیزان:

m.m
ساعت17:07---17 مرداد 1392
likeeeeeeeeeeeeeeeeeee

تنها
ساعت16:57---17 مرداد 1392
سلام خوبی؟وب خیلی زیبایی داری خوشحال میشم یه سری به منم بزنی لینکتو پبت میکنم تو وبم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت16:41توسط zahra | |